Over Onze stichting

Een oplossing voor jou!

STICHTING NAAR ACTIEVE SAMENLEVING (NAS) zorgt voor het verminderen van de afstand tussen de maatschappij en het individu, of dat nu gaat over sociale vaardigheden, professionele vaardigheden, het vinden van een baan, of gewoon het ondersteunen van mensen of groepen die even vast zitten.

Wegwijs worden

STICHTING NAAR ACTIEVE SAMENLEVING (NAS) wil zorgen voor een betere aansluiting van de maatschappelijke vraag op het individuele aanbod.

De sleutel voor geluk

Wat is er mooier dan mensen, die zich in een achterstandssituatie bevinden weer in te laten zien en hen daadwerkelijk te laten ervaren wat hun mogelijkheden zijn en dát ze de mogelijkheden wel hebben.

Onze huidige en toekomstige projcten

Informatiepunten

Het opzetten van de informatiepunten / steunpunten in de (lokale) buurthuizen en andere openbare plaatselijke structuur.

Voor kinderen

Het organiseren van de activiteiten voor de eenzame kinderen.

Hulplijn

Het opzetten van een hulplijn. Via de telefoon, e-mail of chat kunt u 24 uur per dag over de obstakels in uw leven vertellen.

Voor volwassenen

Het organiseren van de activiteiten voor alleenstaanden en alleenstaande ouders.

Bijeenkomsten

Het organiseren van de Informatieve en Interactieve (online) bijeenkomsten.

en nog veel meer...

Overige projecten.

ONZE DONATEURS

OVER ONS TEAM

Michalina

Barbara

Bestuurslid

Aleksandra

Secretaris / Vice-voorzitter

Jolanta

Bestuurslid

Pavel

Ontmoet ONS Team

Binnenkort online.

Klik op de onderstaande knop om een ​​lijst met de lopende projecten en data & tijden te openen!

Stichting NAS
nl_NLNederlands